Följ min blogg med bloglovin

Hm! elr? I like it.

Hejjhejj..Nu är det Lördag .. Idag har det varit Sool.. Som ni vet bestämde ju Jag och Jenny att vi Jag pau och Jenny skulle fara ut till grynnan och Bada, Men vi for till Syntes (stavning?) istället.  Vi hade bara Super.. Hade velat att Amanda oxå hade varit där.. Men hon kunde ju inte.. När vi for tillbaks från Syntes med Båten så satt vi längst fram Jag jenny och Pauliina , och då vart det jätte stora vägor så det bara stänkte där över oss.
När vi kom hem så spelade vi Surf up. För det är ju bra för Roligt! 
Ett tag senare efter Pau farit hem så ringde Amanda och tänkte om vi kunde komma och köpa mjukglass med hon.. Så då for vi..   

När jag hade kommit hem och så gick jag ut där som andra satt (mamma pappa Julia och Eric) och så frågar pappa:
- vad har du gjort med Kameran?
- Vad? Jag har inte gjort nåå!
När jag tog upp Kameran och såg på den så skrek jag världens ill skrik.! 
Eric hade tappat den på Plattorna i uteplatsen.  Och den är sönder nu!!
Men det gick att ladda upp bilder på datorn . 
Men jag vet inte om jag ska tycka om det elr om jag ska hata!    Hm! elr? I like it. 
För nu när den är sönder så måste vi ju köpa en ny Kamera (jag kommer inte klara mig utan kamera) så då kan jag ju satsa på en System.. Så då hoppas jag att vi beställer elr vad vi ska göra. !!

Det kommer bilder nu...












Sorry Pau för ditt avkapna huvud..













Pust!   Det tog ett tag att ladda upp bilderna..  Om ni vill se bilder gå in på : http://www.pixbox.se/usr_show_id117750_page0_order1.html    OBS! Om ni ska se mina bilder måste ni vara medlem och vara vän.. 

              // Aattid

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, vilket miffo, haha på bild 5 asså, haha!

2009-08-08 @ 21:53:36
URL: http://jeenylii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0