Följ min blogg med bloglovin

FiilmKväll.

Hej. Som sakt vart det ett inlägg bara för att jag inte har nå att göra.  Har för ett tag sen pratat med Kompisarna.. Och då har vi bestämmt att vi ska ha film kväll imorgon.. Ska hyra 2 filmer på Ica för ungefär 15 kr/st. Och då blir det ju typ 30 kr.  Det är som en stooor skilnad mellan Ok och Ica. På ica kostar det att hyra flim för 15-20kr och på Ok så kostar det att hyra en film ett dygn 55 kr. Utan nå vip grejjs elr nå.   Så då ska vi träffas på ica vid 6 elr nå. Men Jenny skullle höra av sig imorgon.. 
Jo Pappa och Ingemar har Lagat KAMARAN!!!    Jippii. Så det kanske kommer bilder nån gång. Fast jag måste ju fota nå först..

Sitter och skriver nu. Mamma och Pappa for nyss till bränna , Och Hasse H har kommit nu så han sitter och ser nå på Tvn.  Har fått kläder av Julia idag, Hon har städat sin garderob. Fick några linnen och 2 kjolar.. Och nån jeans.
Sitter och kollar på musikvidos och hittar den här :



och den här :



Så nu har jag bjudigt på 2 musikVidiosar .. Lägger in mer på ett annat Inlägg :

       // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0