Följ min blogg med bloglovin

Clueless

Hejhej. Har varit och badat idag. Men sen började det dra in så mycket måln och sen vid 6 så började det Åska. For och åt på vippa, En Hamburgar tallrik. Har nyss sett en film, Clueless. Och nu ser jag och Julia på Harry Potter och den vise stenen..  Ska fortsätta se film nu.. Vet ej vad jag ska göra imorgon , Hade velat fara till Luleå någon dag för att köpa Kamera. Men får väll se nästa helg.  :)   Ska återgå till filmen nu. Hejjs.

              // Aattid

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du skriver typ nästan likadant så mig haha xD Men jag ska fara dit med Amanda som jag skrev!

2009-08-09 @ 23:24:24
URL: http://jeenylii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0