Följ min blogg med bloglovin

Bioo

Hej. Imorgon blir det bioo ev. Men glömde ringa Mandiis men får höra me hon på skolan imorgon..   Har nyss kommit hem från Mormor och Morfar, har fikat däär och nu är jag som sakt hemma. Julia är ännu på bioo , Så har typ inget att göra.  Jag vill göra en header..men vet inte till vem jag ska göra åt. Vill göra åt en person men vet inte..  Skicka en Kommentar så trixar jag ihop en Design.. För har så suuper ståkigt. Så vet inte vad jag ska gööra.  

Ska typ se film snart. Men jag får se om jag orkar elr om jag ska sätta mig ner och göra en design åt ingenstans..
Men får se om jag orkar.. Men jag får se.    Så nu ska jag kolla lite på tv och sen blir det väl film elr Design.   Såå...Hejjs.

           // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0