Följ min blogg med bloglovin

Badat och badat

Hejj igen . Som ni vet har vi ju varit och badat idag.. Suuper skojj hade vi. Har spelat Mario kart, försökte låsa upp nya banor men fick ejj gjort det.  Till middag åt vi Lax och potatis.. For sedan till bränna för att Köpa Mjukglass.
Men nu har Jenny åkt hem. Så trixa ihop en Design och se om den blir nå bra . Men är inte så säker på det. 
Imorgon blir det väll oxå att bada bada och mer bada. Men får se. Det beror ju på vädret.. 

Igår laddade Jenný ner Gimp. Och då gjorde hon en design , för att visa hur man gör: www.aattid.blogg.se/testblogg
(Om ni undrar så är det jag på bilder på headern som liten)
Och så gjorde hon en till.. Men nu ska jag leta reda på Gimp och ska börja på Headern förs nu.. 

Det kommer inga bilder nu , Men jag får se efter headern... :) Jo  men hejdåå Ska gåå.  hej hejjs

                  // Aattid

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0