Följ min blogg med bloglovin

Bada..

Hejj hejj .. Har hela dan varit på grynnan, Tänkte ringa typ Jenny elr pau elr amanda idag, men ja tänkte att dom var säkert och badade elr bara var borta.  For en sväng med båten till Ängesholmen. men det är alltid så djupt där så det går ej att bada.

Har precis fixat klart min blogg med färgerna och sånt.  Ska kanske sen börja med Julias header med får väll se sen..
Jag och Julia ska kanske sen och hyra twilight flimen på Ok. och köpa nå gott. men om inte twilight filmen finns hyr vi väll nån annan.  Vi är så läss att alltid se typ " En djävulsk romans" elr någon annan sådan film. Så vi hade tänkt någon annan ikväll.  Jag och julia har sett typ varje kväll film. Men inte alltid.  Men nu ska jag gå ner och se om vi ska fara till bränna elr inte.  Men jag hoppas på att vi far..

Jag kommer sen att lägga in bilder fråg igår och idag. Men det blir sen... Hejjs syns sen.

                      // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0