Följ min blogg med bloglovin

Ansvar imorgon

Hejhej. Det blev inget att sova hos Jenny i Husvagnen. Men istället far vi till Ansvar jag pau och Jenny. Pau tror jag redan är i Ansvar med då far jag och jenny dit upp och sover i nån liten stuga tydligen..  Imorgon ska vi äta kräfor med ingemar och Majvor men jag kanske inte hinner för jag kanske har redan farit till Ansvar då.

Det blir väll sen att se på film men det får man väll se.. Vill göra en Header till nån. Skicka en kommentar så kan jag fixa en header till dig. Det är så änkelt och Skojjigt. Så det är bara att skicka en kommentar. 

Om du läser det här (inte för att jag tror det) line så skicka ett sms .. Så kan jag logga in på msn och så får du skicka bilden till din header.   !!!   Lääs LINE.! Lääs!

Men nu ska jag välja film och sen blir det julias film val. Så ikväll blir det att se 2 filmer. För igår fick jag se en usel film. Elizabeth - the golden age.  Så idag blir det jag som får välja..

Men nu ska jag intressera mig på msn och titta på lite Epost.

         // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0