Följ min blogg med bloglovin

En dag i Livet .. 10000 Dagar kvar -

Hej alla  . Nu tisdag . Imorgon är det en dag kvart sen har vi lov torsdag och fredag ...
Haft Idrott första timmen , idag . Som jag sa  ..  Vi hade Lekar .. - Typ brännFotoll ? .. Och räv och kyckling .. Sen spelade vi Basket .. Äntligen ...  Mitt lag förlorade , Dom var väldigt "Seriösa" som jag spelade med ..

Åt Kycklingsoppa till lunch .. "Det var väldig gott" . Hehhe .
Haft Träslöjd , hjälpte S med hon´s Arbete .. Vet ej om hon läser detta ... Så jag kan inte säja vad ..
Hoppat Rep på rasterna .. 

En dag i livet .. Kanske 100 000 dagar kvar .. Vem vet jag kanske blir över 100 år gammal . Det skulle ju vara coolt... 
Fast jag vill nästan inte bli över 100 år -- Kansle 99  år istället.. . Haha .. 

Vet ej vad jag ska skriva mer .. men ...

Iallafall så sitter jag nu och skriver försöker jobba mej till ett långt inlägg men det värkar inte fungera denna gång -
Syrran har skrivit ett väldigt långt , ..


 Mén nu skriver jag bara något ..    Svara Hälst .. Skulle vara kult. .
Vad ska du göra sen?
Vad gör du nu?
Vad har du gjort idag ?

________________________________

Men nu kommer jag inte på något mer ..

Kolla in min Pixbox användare : Lillaflickan
Där finns bilder ..
Fråga oxå om ni vill ha bilder så kan jag fixa. .

Ha en bra dag .. Nu ska jag gå ut och hoppa Studsmatta .. Och skriva lite på Msn dom jag chattar med ..
¨
      // Aattid




Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Ja, det är C.

Jo jag vet, hon är bra :D

2009-04-28 @ 16:18:36
URL: http://johannaae.webblogg.se/
Postat av: Astrid

Japp ..

2009-04-28 @ 21:04:03
URL: http://aattid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0