Följ min blogg med bloglovin

Torsdag .

Den här veckan gick fort  , men det var ju bra . Det var väll för att jag var ledig på Måndag . eller nå .
Har idag jobbat om Island på skolan .
Haft idrott idag - FängelseBoll och Fotboll . Vi vann på Fängelsebollen men förlorade på Fotbollen .
Åt därefter Laxlåda . Det var inte så gott.
Var till bibblo , Där fick man ta hur mycket böcker mab ville , Men det var gamla böcker .
Hade bild sista timmen då fick vi en frukt , Jag tog äpple och så fick man rita .
Eva kom in på matteTimmen och sa att några av våra brevVänner skulle komma , Dom kommer från Ryssland .
Och då sa hon att dom kanske skulle typ sova över hoss vissa. Men det blir bara 12 st som kommer .
Och då ska vi fara till luleå  på teknikens hus och vara på stan. Jippi .
Och annat . 
Tänkte baka en kladdkaka när jag kom hem , Men orkar inte och så kommer mamma och Eric hem snart .
Så då orkar inte jag börja med det .  Sitter och skriver .  Ska kanske spela sims2 sen . Men det är ett kanske .
Ska se en film nu : Stepsister from Planet  , På Tv 1000 Family ..
Skriver Kanske sen ..  Hejdå

    // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0