Följ min blogg med bloglovin

Tisdag !

Tisdag .  Åt Makaroner och Korv till lunch . Haft TräSlöjd - Fortsatte på Det lilla Huset .. Och vart klar med den oxå .. Hjälpte Sara med hons jobb - Vet inte sen vad jag ska göra på Träslöjden , Förslag?
Jag och Sara skulle skjuta D.N´s mössa , Alltså som en basketboll , Så höll sara på att skjuta, och då ramladen i vatten och vart blöt , Och när jag skulle så fasnade den där uppe . Ohj .  Så vi sprang in i BadHuset , Och då gick D.N och försökte få ner den. Och det fick han .

Gick och tänkte hoppa hopp rep . Men nej . Några höll på att göra andra saker , Så inte det ....

Hade engelska , Usch vad tråkigt .

Hade matte oxå . Fast det är ju roligare än Engelska .. För man kan ju bara sitta och låsats skriva än att Jobba. 
Jobbade några tal . Ides inte jobba hur mycket som hälst ..
Hoppade Rep ibland på rasterna ..

När jag kom hem Åt jag en Glass , Namm . Tycker väldigt mycket om glass, Fast det är ju inte bara jag . Fast jag vet en som är välgigt galen i glass. .. Naaw .
Spelade Mario Kart med J sen ... Jag vann nästan hela tiden , Mén ibland kom jag tvåa eller något sånt . Jag och J spelar ju mot varandra . Kom alla gånger med på PrisPallen .Jajjaå ..
Kunde inte Skriva tidigare för Dom har stängt ner Strömen i natt , Och pappa hade inte gjort så det fungerade .. Hm .
Men när pappa kom hem så fick han göra det.. Så har ätit för ett tag sendan ,  KöttfärsSås och Spagetti -  Gott.
Sitter nu och skriver , Msn . Och annat sånt dära .. Ska snart gå ut och gå med mamma och J .. Tror jag , Måste hinna hem till House och the mentalist ... Så ska se om vi går eller ejj .. Ska chatta lite på msn nu och sen väll gå ut då ..
Skriver imorgon ..  Kram på er alla. 

           // Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0