Följ min blogg med bloglovin

Påsklov - Torsdag

Torsdag
vaknade vid nio . Såg på Film . Åt frukost choklad och smörgås . 
Sitter nu och chattar på msn . Ska snart fara till Bränna och handla . Hade vilja fara till Backen idag , Men dom har stänkt  .  Så får se om dom har öppet under helgen . Eller om dom har tänkt för det är Påsk . 
Har inte så mycket att skriva . Skriver mer sen om jag hinner . 

Onsdag

Var till boden hos farmor. Gick då in på Lindex och köpte avslutningsKläder . Eller mamma köpte det .
Gick sen på en LeksaksAffär för Eric skulle köpa något . Men vi gick på Coop Konsum istället. Köpte ingrienser till en ÄppelPaj för Julia ville göra det . Sen gick vi tillBaka . Eric köpte en "power mines"  eller vad det heter . Det är typ Lego - Bilar - Truckar och något sånt.  Så jag och Julia fick Bygga dom . Fast Eric byggde det mäst själv.
Farmor hade precis klart Palten så fick vi äta . Sen gjorde Julia och Farmor Äppelpaj . Den var god . Fast det vart lite för mycket Kanel .....   Väntade tills Farmor och Kurre var klar . sen for vi hem . Jag och Julia spelade Finns i Sjön - Fast med SvartePetter kort ....   Kom hem vid sju . Såg på tv och spelade Mario Kart . 
Har nu inte nå mer att skriva .

     // Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0