Följ min blogg med bloglovin

Påsklov - Tisdag

Vaknade kvart i sju idag . För syrran skulle till Luleå och shoppa med sina kompisar.

Så jag hängde på . Klivde på bussen typ vid tio över . Och då var vi framme vid tjugo i tio .  Gick till apoteket och var där för shopping och typ alla andra affärer hade stängt  . Vi var där i en kvart . Sen gick vi till Shopping . och gick vi på H&M .
Jag gick med Chr och Syrran med JE .  Så Chr valde såna kläder som hon tyckte om och JE det som hon och Syrran tyckte om . Fast jag tyckte oxå till .  Gick på KorvGubben och åt en CheeseMeny . Därefter gick vi på alla möjliga affärer , Nästan .. Köpte Mario Kart på Game inne i smedjan  .  Och var in på Strand oxå  . Där köpte vi en milkshake  . Gott .-
For hem med Chr´s mamma och då for vi till dom sen . Spelade schack .   spelade Mario Kart sen när jag kom hem  .  Åt makaroner till Middag . Sitter nu på msn . Och skriver .  Nu måste lillebror ha datorn hejdå .

      // Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0