Följ min blogg med bloglovin

Påskdagen

Har inte sovit nå bra i natt . SKROLLAN har kommit in vid 12 och myst , och då kom hon och sov på mej . sen gick hon efter 1 då måste hon ha gått till julia och sovit eller nå . Sen kl. 4 kom hon igen och var och myste till halv 6 . Sen därefter fick jag gå ner och ge hon mat . sen 8 har hon kommit och väckt mej för hon ville att jag skulle vakna .  Så jag är ganska trött nu ..    Spelade Sims2 med Julia och Fick spela Mario Kart och Super mario Galaxy med eric. Så nu har jag inte alls lust att spela Wii eller någon sånt . Kanske spelar Sims2 sen . Nu sitter jag och chattar , Farmor och Kurre är är och vi sitter och fikar. Kompisen Matilda ringde nyss och frågade om hon kunde komma men jag vill vara hemma när faromr och kurre är här , Dom är ju inte så ofta uppe .  Ska kolla om det är några nya inlägg på några bloggar , Fast det värkar inte så . Ska se på tv nu , och sen kanske ringa till matilda och säja att hon kan komma. Iallafall måste jag gå och durscha , eller hur det stavas ..  Så nu har inte jag nå mer att skriva . Hejdå ..

                  // Aattid 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0