Följ min blogg med bloglovin

PåskAfton

Spelade Sims2 med Julia . För sen ut med skotern , Farfar , Bibbi , Isabella , Johan och några andra  var där - Vi åt hamburgare och fick kött av Bibbi . Sen började Bella och Johan åka Maddrass , Så då fick jag ta bella´s SystemKamera och fota lite vad som hälst . Ååå , Jag vill värkligen ha en sådan SystemKamera . For hem . Jag åkte med Pappa på Skotern . Gick in på "PriceRunner" för att se vad SystemKameror ligger på . Allt mellan 5 000 kr -15 000 kr typ . Och uppåt . Fast då hittade jag en SystemKamera som kostade 3 489 kr . Nikon D40 Black  - 6 megaPixlar . Det blir ju bra iallaFall nu .  Fast då måste jag Samla Ihop pengar , Fast jag vet inte hur. För jag har Shoppat i Luleå så jag har inte råd -
Fast får se om pappa kan Sjänka mej 1000 - Fast tror inte det .- Ja , IallaFall måste man ju fråga -
Håller på att titta om det finns värkligen någon annan SystemKamera . Fast det värkar inte vara det . IallaFalla dom billiga-   Så vet ej vad jag ska göra  . IallaFall ska Kusin Axel komma. Och så håller pappa på att prata om att jag måste hänga upp Tvätten - Tråkigt .. !!   Kanske Bella och Johan kommer ner Sen . Ska äta nå PåskMat . Ägg, Lax och sånt ...  Jaja  - Hejdå måste hänga upp tvätten innan pappa får "syk" på Mej .
Skriver sen  ..., ,   Hejdå .

          //    Aattid


Kommentarer
Postat av: catta

Du kan ju plocka flaskor;P ! och sen om du får månadspeng så blir det lätt ihop ;P

2009-04-11 @ 17:29:24
URL: http://bloggcattas.blogg.se/
Postat av: mejj

Ja, Det blir en bra ide . Jag ska panta in flaskorna och se hur mycket jag får . Jag måste ju få över 1000 Kr .. Fast det är ju en början.

2009-04-11 @ 18:02:04
Postat av: Johanna

Hey! ;o D40'n är ju bra! Har själv en sådan. 6 megapixlar räcker långt så länge du inte ska göra ngn superförstorning av bilden.

2009-04-12 @ 11:29:44
URL: http://johannaae.webblogg.se/
Postat av: mejj

Jag tyckte att den räckte till det ,Jag är ju ingen superfotare så jag behöver ju inte något bättre än det där . Fast jag skulle jun vilja ha en lite mer megapixlar , Fast det duger . Så jag måste samla 1000 kr. Så har jag råd .

2009-04-13 @ 09:16:01
URL: http://aattid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0