Följ min blogg med bloglovin

Onsdag .. igen

Så nu är det Onsdag igen , Halva Skol Veckan har gått.  Gjort oä-tolvan idag , min grupp fick 8/12 rätt , Fast det var typ alla som fick det , Men det var en grupp som fick 6/12 rätt .. Men 8 är ju faktiskt ganska dåligt ..
Jag E , M , P var vid Lekis och åkte rushKana ,, Hihih. Det var roligt ..
Åt Tacos till Lunch , Gott .
Har fått våra majBlommor som man får sälja idag . Så efter skolan gick jag och J hem först , Sen gick till Bibbi , för att sälja MajBlommorna . Bibbi köpte av J .. Vi fick glass och hjortron .. Mums . Och då kom Skrollan som ville mysa oxå .. Så då vart vi fast där .. Gick hem sen ..
Spelade Mario Kart med J .. Gick då sen på Datorn efter har spelat .. Sitter då nu och Skriver , Msn .
Ska äta nu .. korv stroganoff och makaroner .  Hade viljat ha ris istället för makaroner , med Strunt i det .
Ska nu då äta ,, Hejdå.. Kanske skriver sen.. Hejdå. Kram på alla. .. 
   
     // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0