Följ min blogg med bloglovin

NordPolen

Imorgon ska jag till NordPolen . Ska med pappa Julia och Eric , Fast Bästizen Amanda ska oxå åka med oss. Far vid halv nio . Ska då bada , Vara med Matilda och Amanda , Kanske Syrran och Eric .. Och sen ska jag gå in på lindex och se . Om jag hinner . Och kanske på en DjurAffär vi Coop eller nå .-
Far sen då till Farmor och Kurre och fikar där --  Det är väll så min dag se ut imorgon .  Hinner säkert inte skriva nå mer på bloggen imorgon , iallafall inte då morgonen tror jag , Men jag får se om jag skriver på Kvällen .  Så då har inte jag nå mer att skriva , Inte iallafall var jag kommer ihåg -.  Kram på alla er.

   // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0