Följ min blogg med bloglovin

Måndag - 090427


Åt Korv och mos till lunch . Fast jag åt bara Mosen , Gunnel kom och sa att jag måste äta upp korven , Men Nej .. Aldrig det var jätte äklig .. Usch ..
Haft Musik sista timmen , Började spela en ny låt , Typ här kommer alla känslorna på en och samma gång . Typ .. Eller om det var någon annan . Har inte bra minne , så då har jag inte koll på det ..
Hade TextilSlöjd  , Ska börja med en kläning. Den ska vara svart med lite vita mönster .- Tror jag . '
Eller jag få se ..
Har hoppat lite HoppRep på Rasterna .
Har inte   gjort så mycket mera idag på skolan .

Ville fara och Cykla till Bränna för att köpa mjukglass, Fast jag hade ingen att Cykla med ..
Så stannar kanske efter skolan imorgon och går och köper ..
Tror Jag  .
Ska höra med A´m om hon kan komma med mej . Hoppas det -- 

Sitter nu och skriver, Mamma är ute och grillar , Vet ej vad vi ska äta för grillat .
Ska gå ut och gå sen med mamma och J ..
Ska göra läxan
Ska gå ut och hoppa studsMatta .
Ska gå ut.
Ska städa

Så nu ska jag gå .. Skriver kanske mer ..

   // Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0