Följ min blogg med bloglovin

Later , And Later .

Så nu är klockan 2 min över 5 . Faster Bella ringde vid 11 . Hon skulle komma upp hit , Och hon skulle ha  med Pepsi . Så vi fick hämta SKROLLAN för hon tycker inte om andra katter , iallafall inte Pepsi . Så pappa for och hämtade SKROLLAN hos Farfar . Bella kom hit till oss sen . Då gick fi och fixa till rummen . Vi typ bestämmde , När julia´s Fiskar dör , Då ska jag få Akvariumet men då måste jag ju köpa fiskar .  Jag har fotat julia´s fiskar eller en fisk . Jag fotade bara "Fly" .   Jag ska lägga upp bilder sen men måste få in bilderna på Datorn först .... Sitter och skriver och lyssnar på musik -
Ska gå och se om SKROLLAN vill in . Fast nu ligger hon på traktorn --   Så nu ska jag gå ... Hejdå ..

                  // Aattid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0