Följ min blogg med bloglovin

Hoppas Hoppas ..

Så nu är det Fredag . Så skönt att inte ha skolan ,, Först på Måndag .  Men det blir en bra vecka , Vi har halvdag på torsdag och ledig på Fredag , Tror att det var så. . 
Haft Roliga Timmen idag , Gömma Nyckeln och så fick man vara ute ..
Åt Pizza till Lunch . Ganska gott.
Gjort Engelska Glosorna idag , Alla rätt .

Ska äta "Fajitas" till Middag , Det var något som J ville att äta ,, Vet faktist inte vad det är .. Men hoppas att det blir något gott ..


Kompisen P ska köpa Gerbilder imorgon eller nå .. Så  jag vill oxå köpa något , Så jag skulle vilja köpa Råttor .

Så ska tvinga mamma och pappa att jag får köpa dom , Kostar 400 kr , Bur och lite tillbehör och själv klart Råttorna ,,

Så det var ju inte dyrt ,, jag hoppas hoppas att jag får köpa Råttorna ..


Mamma har varit till Luleå idag på "messan" .. Med moster , kusin och Lille bror .
Hon köpte Kuddar , Svarta kuddar åt mej .. J fick Lila Kuddar som hon köpte på dollar store ..
......
Har inte nu något mer att skriva ....   Så ,, Kanske skriver mer sen .. Eller?
 Hejdå . 
 
     // Aattid.


Fortsättning .  En liten Fortsättning på dagen ..

Jag och J bestämmde oss för att ståppa upp StudsMattan idag , Så det gjorde vi , Kompisen M har oxå varit hos mej ,,, Vi fick upp Studsmattan men inte ännu nätet ..
Ska fortsätta imorgon ..  Det är inte nå mer som har hänt härefter ..

   // Aattid











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0