Följ min blogg med bloglovin

And Later . Later.

Så . ... Nu är klockan ungefär 5 i halv 10 ...   Kom nyss ner . Har varit och spelat Mario Kart med Julia .
Eric ville att vi skulle Spela Super mario Galaxy , Men klockan var för mycket . 
Har städat i mitt rum . och bytt säng lakan och sånt .  Fanns inte nå att se på tv , Så jag gick in på msn . och så tänkte jag skriva ett inlägg . Fast jag har inte så mycket att skriva , iallafall nu .
Håller på att fixa lite små saker . ...  Julia hämtade precis en OstBågsPåse så sitter och äter Ostbågar nu ..
Ska försöka göra en design , tills vidare ... Fast jag är inte bra på sånt . Så jag får se om jag kan få ihop en Design .
Vet inte nu vad jag ska skriva  ..
Ska se om det har börjat något bra program på tv. Fast det värkar inte ut som det .
Så nu ska jag logga ut ur msn . Och göra något annat än vara vi datorn .. Hejdå .. Skriver imorgon  . 

                // Aattid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0